LaMelo Ball Goes ABSOLUTELY CRAZY w/ QUAVO Watchng! TAKES OVER FOR 24 POINT COMEBACK!!

  Views 465,593

Ballislife

Ballislife

9 days ago

LaMelo Ball started out the game with 3 fouls in 5 minutes, scored 0 points.. Fast forwad to the 2nd half and Melo dropped 24 points and brought his team back and tied the game up at the buzzer to finish a 24 point come back.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
If You Love Our Content, You’ll Love Our Brand, Shop With us:
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Shop: bit.ly/2jxxecU
------------------------------------------
---------------------------------
Follow Us On Social!
---------------------------------
INSTAGRAM: bit.ly/2jZYaAj
Twitter: bit.ly/2jWBBdE
Facebook: bit.ly/2kTRHW5
--------------------------------------------------
Check Out Our Other Channels:
--------------------------------------------------
Main Channel: bit.ly/2jZTNWd
BIL 2.0: bit.ly/2kiyjlY
EastCoast Highlights: bit.ly/2ktrhNf
WestCoast Highlights: bit.ly/2kiwPYD
MidWest Highlights: bit.ly/2jWClPY
The South Highlights: bit.ly/2jWVQrp
-------------------------------------------------------------------------------------------------

lamelo balllameloballballislife

Comments
Nate w
Nate w 9 days ago
**Melo writes his final exam Ballislife: MELO GETS ABSOLUTELY TESTED BY THE CALCULUS PROF AND GOES DUMB LIT
That_Canuck_God
That_Canuck_God 2 days ago
IVORIAN KING He is.
Jared Williams
Jared Williams 3 days ago
He gets an F because the correct answer to life is Jesus Christ
Greg Skinner
Greg Skinner 8 days ago
“with lebron watching”
Solai Wicker
Solai Wicker 10 hours ago
Omggg mikeyyy
The trolls Puppeteer
The trolls Puppeteer 18 hours ago
Serious shit wtf is that announcer saying? Is he auditioning to quavo to join the mumble rap group migos? Tf
Tonya A
Tonya A 21 hour ago
Step 1. Go to Google Step 2. Search this keyword: 123moviesdaily Step 3. Enjoy! LaMelo Ball Goes ABSOLUTELY CRAZY w/ QUAVO Watchng! TAKES OVER FOR 24 POINT COMEBACK!! Why did you do all this for me?' he asked. 'I don't deserve it. I've never done anything for you.' 'You have been my friend,' replied Charlotte. 'That in itself is a tremendous thing. Here's all you have to know about men and women: women are crazy, men are stupid. And the main reason women are crazy is that men are stupid. Not everything is about you," Clary said furiously. "Possibly," Jace said, "but you do have to admit that the majority of things are.
P00NSTAAH
P00NSTAAH Day ago
meanwhile julian newman is claiming that he is unguardable.
jca998
jca998 Day ago
Was Quavo also the commentator...or another mumble rapper...I couldnt understand what they were saying most of the time
Klee Klee
Klee Klee 2 days ago
Laaaaaaaaaammmmee
YungNando
YungNando 2 days ago
Feel like for some reason he has a brighter future idk , I maybe right I maybe wrong , .....
Moegee123 Nunny
Moegee123 Nunny 3 days ago
They playing in Russia....wtf
These are Threads
These are Threads 3 days ago
Wtf did I just see.... the dark side of USwomen again
Joe Reyes
Joe Reyes 3 days ago
Every time Lamelo would hit a 3 pointer Quavo was like “ICE”
Xphelon
Xphelon 4 days ago
Commentator sounds like a bad impression of James Brown....
Kenny Kinnee
Kenny Kinnee 4 days ago
Big nobody
Blacc Heard
Blacc Heard 4 days ago
Number 4 really was sorry he tried to win tha game took tha last 4 shoots in tha 4 almost lost it
Melo
Melo 5 days ago
I like that
villen
villen 5 days ago
Who?
Kyle Rish
Kyle Rish 5 days ago
Like if melo is overrated
NoCappinTommy _
NoCappinTommy _ 5 days ago
Melo is a dawg 💯💪🏽 this video proves it
Zertise Zap
Zertise Zap 5 days ago
Stopped watching after 4 minutes off lamelo doing shit
DJ
DJ 6 days ago
The quality of this content could be delivered a lot better. It's sloppy and clickbaity. Like a teenager is running the account and will do anything, including using clickbait titles, just for views. A channel with over 2 million subscribers seems like they would have some quality content but who am I kidding it's 2019 on USwomen...
Maxwell Thurman
Maxwell Thurman 6 days ago
Commentator sounds like the spokesmen for 24 & Me
Ivory Towers
Ivory Towers 6 days ago
Thanks for the scored board shots. Exactly as promised.
Eric Wang
Eric Wang 6 days ago
What is the commentator saying 😖😖🔫
John Adams
John Adams 6 days ago
Defense is outlawed in this league. Or no one is playing it.
iiKing_Panzoid Gaming
iiKing_Panzoid Gaming 6 days ago
The commentator is so annoying lol
Eric Rodriguez
Eric Rodriguez 6 days ago
melo suck
Lil Ellis
Lil Ellis 6 days ago
Best player on the court is number 5 from the opposing team. He rarely turned the ball over (unlike melo) and he was a bucket on offense and a solid defender. Lamelo was 2nd best on the court followed by number 4 who was also a bucket.
Lil Ellis
Lil Ellis 6 days ago
Also Lamelo Ball is TERRIBLE on defense. He could probably be a good defender if he actually put forward effort but because of his lack of hustle it often leads to easy layups for the other team making him a liability on defense.
Puppet lover
Puppet lover 6 days ago
This entire time I thought the commentator was speaking a different language
icewater3001
icewater3001 6 days ago
Please stop following the ball with the camera. You’re far enough to see the whole court bruh
Puppet lover
Puppet lover 6 days ago
Ok Khai, deal brah.
Cdog 2K
Cdog 2K 6 days ago
Is #5 yogi ferell? He plays just like him.
Wyze Geye
Wyze Geye 6 days ago
too much dribbling. shit comes from the top, ie the nba, all the way to the damn playground. that's why i stopped playing the shit. too much standing around waiting for the ball. oh believe me, i tried moving about and getting open but these motherfuckers just hog the ball and don't even look up.
Embr3on Music
Embr3on Music 6 days ago
This match man
Daan Sandhu
Daan Sandhu 7 days ago
*Commentator was speaking Cartinese*
James Lee
James Lee 7 days ago
What a stupid hype job by ballislife. They freaking lost!! Yet, they say "comeback." You youtubers will lie and cheat just to get views. What a bunch of losers.
Senaleb
Senaleb 7 days ago
The first play is Melo traveling lol
Yrt
Yrt 7 days ago
Now he's going to Australia to suck like he did in Lithuania because he doesn't know how to play team ball and has zero defense. He'll ignore everything the coach tells him of course, and wait for Daddy to tell the coach he needs more playing time. EVERYONE READY FOR A LITHUANIA RERUN?
Chris Lechuga
Chris Lechuga 7 days ago
The ball family all asssssssssssss
Twan The Stone
Twan The Stone 7 days ago
IMO opinion, 'Melo USED TO BE lazy, a cherry-picker and all that. This man's game has evolved. His elavated play and clutch performances is something to watch. I love the kind of of baller he's becoming, and the league isn't looking to distant. Hoping the young bull makes it.
MICHAEL RAMSEY
MICHAEL RAMSEY 7 days ago
a joke just like his brothers
Emily An
Emily An 7 days ago
He is going to be the best Ball player out of the brothers ..Watch
Josue Cruz
Josue Cruz 7 days ago
Ya me imagino a emoni beats con lamelo ball serian emoni boll o si no lamelo beats
Emily An
Emily An 7 days ago
Who else seen Mikey Williams at the beginning of video
Josue Cruz
Josue Cruz 7 days ago
Lamelo sos el mejor desde que te vi ya temiras mas mejor que lonzo ball sos mejor que el ya te miras mas vivo con mas energia
BadgerBills
BadgerBills 7 days ago
Jeremiah Gray is nice
Sir Isaac Mormont
Sir Isaac Mormont 7 days ago
#5 was the best player on the court. Just steady and that step back game is on point.
Chicago's finest420
Chicago's finest420 7 days ago
Garbage ass rappers liking garbage ass ball players and vice versa
Ask to seduce Miss
Ask to seduce Miss 7 days ago
Ok Khai, deal brah.
Legend Matter
Legend Matter 7 days ago
This entire time I thought the commentator was speaking a different language
Ask to seduce Miss
Ask to seduce Miss 7 days ago
Will be looking forward to talking some shit in 2 years. I ain't really got shit to do besides work.
GAMERpro
GAMERpro 7 days ago
Boy said sum balls are life
BW #3000
BW #3000 7 days ago
12:53 your fucking ass
Tramaine Terrance
Tramaine Terrance 7 days ago
Hello, Humans. Mysterio: People need to believe and nowadays they will believe anything. (Spider-Man Far From Home) TERRANCE OUT
Joanna
Joanna 7 days ago
No defense
Dog n Friends
Dog n Friends 7 days ago
I just came for quavo
Joanna
Joanna 7 days ago
Commentator sounds like the the red neck with the overalls from waterboy
zach young
zach young 7 days ago
whys he constantly leaving his man to double the ball when he doesn't need to and makes his teammates switch the theres an open man in the paint?
Bryan k
Bryan k 7 days ago
Melo gonna have those long blonde curls by draft time it’s over for the nba 😤
Tracy Green
Tracy Green 7 days ago
NO UPFRONT PAYMENT!! Stark Brian{+1(201)201-1042} is simply the best. Just got $45,000 Secure Funds Transfer to my Chase account and credit card. He paid off all my student loans, mortgage and credit card debt. Contact licensed bank I.T expert securely at starkbrian5@gmail.com Whatsapp: +1(201)201-1042 I am incredibly happy. We all deserve to be happy on our own terms.
LoveAddict69
LoveAddict69 7 days ago
Who cares?
Prince Montales
Prince Montales 7 days ago
My man jeremiah gray is showing off in drew league
Big Cuzz
Big Cuzz 7 days ago
Who else seen Mikey Williams at the beginning of video
DJ Smoove K
DJ Smoove K 7 days ago
He is going to be the best Ball player out of the brothers ..Watch
Ice ZTG
Ice ZTG 7 days ago
Why does it matter that quavo is watching he’s a rapper it’s not like he’s fkn Steph curry or James Harden
Ahmed Sarmad
Ahmed Sarmad 7 days ago
6:25 Thank me later 😁
Amalia Cast
Amalia Cast 7 days ago
Melo writes his closing examBallislife: MELO GETS ABSOLUTELY TESTED BY THE CALCULUS PROF AND GOES DUMB LIT
TeamSwagGod
TeamSwagGod 7 days ago
We can read the pinned comment.. sad sap you must be chasin USwomen comment likes lmao
Coral Reefer
Coral Reefer 7 days ago
Meh
Carlos Martinez
Carlos Martinez 7 days ago
Will be looking forward to talking some shit in 2 years. I ain't really got shit to do besides work.
Carlos Martinez
Carlos Martinez 7 days ago
Ok Khai, deal brah.
GeneralKayoss
GeneralKayoss 7 days ago
Who are these nobodies?
J.J Pitre
J.J Pitre 7 days ago
L
George Alvarado
George Alvarado 8 days ago
Let us know who’s home and guest
Miklos A.R.
Miklos A.R. 8 days ago
Commentator sounds like the the red neck with the overalls from waterboy
6ft 2hunnid
6ft 2hunnid 8 days ago
No defense
Pitchers Getting Pissed Off
8:34
WesleyAPEX
Views 200 583
UFC 241: Nate Diaz vs Anthony Pettis Recap
5:16
"King of the GIANT Net" Challenge!!
10:02
Team Edge
Views 1 416 071